Posted by: seoko13 on Apr 02, 2010
Είναι διαισθητικά ξεκάθαρο πως μία ιστοσελίδα που περιέχει λέξεις κλειδιά με τις οποίες κάποιος χρήστης πραγματοποιεί ένα ερώτημα στη Google και στις άλλες μηχανές αναζήτησης είναι σχετική.
Posted by: seoko13 on Feb 24, 2010
Επειδή οι μηχανές αναζήτησης λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν την περιοχή στην οποία αναφέρεται η ιστοσελίδα, θα ήταν χρήσιμο να ξέρουμε με ποια κριτήρια μπορούμε να καταδείξουμε στις μηχανές αναζήτησης το γεγονός ότι η επιχειρησή μας ανήκει στην Ελλάδα, οπότε να κάνουμε SEO for Greece.
Posted by: seoko13 on Jan 26, 2010
Στις μηχανές αναζήτησης υπάρχουν 2 μορφές αποτελεσμάτων αναζήτησης, όπως φαίνεται στην εικόνα αριστερά. Στο παράδειγμα αυτό από την Google, φαίνεται ότι τα πληρωμένα αποτελέσματα (ppc) εμφανίζονται πάνω και δεξιά από τα φυσικά αποτελέσματα (εδώ μας ενδιαφέρει το seo). Να σημειώσουμε ότι η Google δεν εμφανίζει συχνά πληρωμένα αποτελέσματα πάνω από τα φυσικά, σε αυτήν την περίπτωση υπάρχουν μόνο δεξιά.
Posted by: seoko13 on Jan 11, 2010
Η Google προσφέρει μια σειρά από προχωρημένες τεχνικές αναζήτησης τις οποίες μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να διευκολύνουμε τη διαδικασία του search engine optimization. Παρακάτω παρουσιάζουμε εν συντομία τις αναζητήσεις που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για seo σκοπούς και παραδείγματα αυτών.
Operator |
Εφαρμογές seo |
Παράδειγμα |
site: |
Δείχνει προσεγγιστικά πόσα URLs έχουν βρεθεί και αποθηκευτεί από την Google. |
site:www.digital4u.gr |
inurl: και allinurl: |
Βρίσκει τις ιστοσελίδες που έχουν τα keywords σε κάποιο file path |
inurl:εταιρεία inurl:seo = allinurl:εταιρεία seo |
intitle: και allintitle: |
Βρίσκει τις ιστοσελίδες που έχουν τα keywords στον τίτλο της σελίδας |
intitle:εταιρεία intitle:seo = allintitle:εταιρεία seo |
inanchor: και allinanchor: |
Βρίσκει τις ιστοσελίδες που έχουν τα περισσότερα backlinks/τα πιο δυναμικά backlinks που έχουν τα keywords στο anchor text |
inanchor:εταιρεία inanchor:seo = allinanchor:εταιρεία seo |
intext |
Βρίσκει τις σελίδες που έχουν το πιο σχετικό/ πιο opimized body περιεχόμενο |
intext:seo |
filetype: |
Μερικά πιθανά extensions/file types: PDF (Adobe Portable Document Format), HTML or .htm (Hypertext Markup Language), .xls (Microsoft Excel).ppt (Microsoft PowerPoint), .doc (Microsoft Word) |
filetype:pdf |
(*) wildcard |
Αναζήτηση για κάποια φράση |
seo*directory σημαίνει "seofreedirectory", seofrinedlydirectory, κτλ |
Related: |
Αξιολόγησε πόσο "γειτονικά" είναι τα site |
Σύγκρινε: related:www.example1.gr και related:www.example2.gr |
Info: |
Μάθε αν το site έχει καταχωρηθεί από την Google, επίσης μπορεί να σε ενημερώσει για duplicate content |
info:digital4u.gr |
Cache: |
H Google text version της σελίδας αποτελεί ένα SEO browser |
cache:www.digital4u.gr |
Posted by: seoko13 on Jan 11, 2010
Όπως αναφέρει η Google υπάρχουν πάνω από 200 παράγοντες που χρησιμοποιεί η ίδια για να ταξινομήσει τις ιστοσελίδες στα αποτελέσματα αναζήτησης. Επειδή όμως οι παράγοντες αυτοί και το βάρος σημαντικότητας που έχει το καθένα αποτελούν εφτασφράγιστο μυστικό αυτής της μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης θα ήταν χρήσιμο για αυτούς που τους ενδιαφέρει το seo και γενιοκότερα το search engine marketing να γνωρίζει τους 10 κορυφαίους παράγοντες κατάταξης που υποψιαζόμαστε. Για να παρουσιάσουμε μία τέτοια λίστα δεν θα μπορούσαμε καλύτερα από το να έχουμε την άποψη των ειδικών. Η SEOmoz.com πραγματοποίησε μια εξαιρετική έρευνα που συγκεντρώνει την εμπειρία 37 κορυφαίων στο κόσμο που ασχολούνται με search engine optimization. Από κοινού αυτοί ψήφισαν διάφορους παράγοντες που εκτιμάται ότι περιέχει ο αλγόριθμος της Google για τις κατατάξεις των αποτελεσμάτων. Παρακάτω παρουσιάζουμε τους 10 κορυφαίους παράγοντες όπως τους ψήφισαν οι ειδικοί: